بررسي كامل هزينه اسليو معده و عوامل تاثيرگذار بر آن

در اين وبلاگ اطلاعات مفيدي درباره تغذيه درست در اختيار شما قرار ميدهيم.

بررسي كامل هزينه اسليو معده و عوامل تاثيرگذار بر آن

اسليو معده يك عمل لاغري است كه در طول آن جراح حدود دو سوم از حجم معده فرد از بدن خارج مي كند و باقي مانده آن به شكل موز خواهد بود. به همين ترتيب با كاهش حجم معده، ميزان مصرف غذاي فرد هم كاهش پيدا كرده و پس از جراحي به مرور كاهش وزن و لاغري براي فرد اتفاق مي افتد.

هزينه اسليو معده در ايران چقدر است؟

در صورتي كه شما كانديداي مناسبي براي عمل اسليو معده باشيد و قبل و بعد از عمل دستورالعمل هاي جراح لاغري را به خوبي عملي كنيد، حين عمل جراحي اتفاق خاصي نيفتد، عمل شما خيلي سريع و با موفقيت انجام شود و شما پس از حداكثر 2 روز از بيمارستان مرخص شويد، هزينه عمل اسليو معده شما تقريبا همان 60 ميليون خواهد بود.

علت هزينه بالاي اين عمل اين است كه اين عمل جراحي به تجهيزات پيشرفته و پيچيده و همينطور دستياران با مهارتي نياز دارد. البته نكته اي كه لازم است به آن توجه كنيد اين است كه بيشتر هزينه اي كه بابت اسليو معده پرداخت مي كنيد صرف انجام آزمايشات قبل و بعد عمل، اتاق عمل، بستري شدن در بيمارستان، دستمزد جراح، دارو، لوازم بخش، هزينه اتاق عمل، بيهوشي، تصوير برداري، تجهيزات اتاق عمل، فيزيوتراپي و … مي شود.

معمولا بيمارستان هاي خصوصي جراحي هاي لاغري مانند اسليو معده را انجام مي دهند و تعداد بيمارستان هاي دولتي اي كه اين عمل را انجام مي دهند كم است. اما در حالت كلي هزينه اسليو معده در بيمارستان هاي دولتي از بيمارستان هاي خصوصي كمتر است.

بيشتر بخوانيد: تجربيات كساني كه عمل اسليو معده انجام داده اند

عوامل تاثيرگذار در قيمت عمل اسليو معده

  • تخصص جراح
  • خصوصي يا دولتي بودن بيمارستان
  • نوع بيمه درماني
  • شهري كه در آن جراحي مي كنيد.

بيمه چه تاثيري بر هزينه اسليو معده دارد؟

بيمه هاي تكميلي عمل اسليو معده را به عنوان يك جراحي زيبايي شناخته اند و در صورتي كه شاخص توده بدني (BMI) افراد 40 يا بيشتر از آن باشد، بخشي از هزينه عمل را پوشش مي دهند. البته اين تغيير قيمت در هزينه عمل اسليو معده با داشتن بيمه به عوامل مختلفي مانند نوع بيمه، سقف آن و درصد فرانشيز بستگي دارد.

هزينه اسليو معده در ساير كشورها چقدر است؟

امروزه به دليل كاهش تحرك افراد جوامع و داشتن يك رژيم غذايي نامناسب، درصد چاقي و همينطور بيماري هاي وابسته به آن طور چشمگيري افزايش پيدا كرده است. به همين دليل انواع جراحي هاي لاغري مثل اسليو معده و عمل باي پس معده نيز در دنيا گسترش پيدا كرده است. هزينه عمل اسليو معده در كشورهاي مختلف به طور ميانگين صورت زير است:

هزينه عمل اسليو معده در آمريكا

۱۲,۵۰۰ دلار

هزينه عمل اسليو معده در انگليس

۱۱,۸۰۰ دلار

هزينه عمل اسليو معده در كانادا

۱۹,۶۲۵ دلار

هزينه عمل اسليو معده در استراليا

۱۲,۰۰۰ دلار

هزينه عمل اسليو معده در مكزيك

۴,۲۹۵ دلار

 

منبع: https://www.foodonly.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد